Policealna Szkoła Poligraficzna Multimedialna i Projektowania Reklam PUBLISHING SCHOOL
Szkoły / Szkoły policealne i pomaturalne
31-572 Kraków, Kosynierów 15b
31-572KrakówKosynierów 15bMałopolskie12411656612 411... 65 66więcej
Twoja wiadomość została wysłana.
Wystąpił bład podczas wysyłania wiadomości. Spróbuj ponownie później.
Ok
Wykorzystaj rok i zdobądź kreatywny zawód.
Projektuj i wykonuj wizualizacje i filmy 3D dla biznesu, reklamy i architektury.
Naucz się:
– wykorzystywania scenariuszy, storyboardów i animatików do tworzenia filmów 3D
– wizualizowania architektury i obiektów w przestrzeni
– animacji w programie Cinema 4D (scena, kamera, światło, obiekt, rigging, tekstura, modelowanie, rendering)
– modelowania i animacji obiektów w programie Maya Autodesk (kadrowanie, klatki kluczowe, ścieżka ruchu, render, compositing)
– udźwiękawiania filmików 3D w programie Reaper
– postprodukcji i compositingu w After Effects
– realizacji i prezentowania produkcyjnego filmu 3D
– budowania własnego, profesjonalnego portfolio
Nauka obejmuje 330 godz. (zajęcia wyłącznie praktyczne, komputerowe)
Termin: październik 2018 r. – lipiec 2019 r. (zajęcia weekendowe, co dwa tygodnie).
Uzyskasz:
– praktyczne umiejętności
– zawód z Klasyfikacji Zawodów i Specjalności
– dyplom ukończenia szkoły oznaczony hologramem „Publishing School” oraz logo Apple
– kontakty i oferty branżowe
Kierunek prowadzi „Publishing School” w Krakowie.
Szczegóły kierunku na http://publishingschool.pl/wydzialy/3D-animacje
Sprawdź projekty naszych absolwentów http://publishingschool.pl/galerie/projekty-dyplomowe-3d-animacje
Projektuj i wykonuj wizualizacje i filmy 3D dla biznesu, reklamy i architektury.
Naucz się:
– wykorzystywania scenariuszy, storyboardów i animatików do tworzenia filmów 3D
– wizualizowania architektury i obiektów w przestrzeni
– animacji w programie Cinema 4D (scena, kamera, światło, obiekt, rigging, tekstura, modelowanie, rendering)
– modelowania i animacji obiektów w programie Maya Autodesk (kadrowanie, klatki kluczowe, ścieżka ruchu, render, compositing)
– udźwiękawiania filmików 3D w programie Reaper
– postprodukcji i compositingu w After Effects
– realizacji i prezentowania produkcyjnego filmu 3D
– budowania własnego, profesjonalnego portfolio
Nauka obejmuje 330 godz. (zajęcia wyłącznie praktyczne, komputerowe)
Termin: październik 2018 r. – lipiec 2019 r. (zajęcia weekendowe, co dwa tygodnie).
Uzyskasz:
– praktyczne umiejętności
– zawód z Klasyfikacji Zawodów i Specjalności
– dyplom ukończenia szkoły oznaczony hologramem „Publishing School” oraz logo Apple
– kontakty i oferty branżowe
Kierunek prowadzi „Publishing School” w Krakowie.
Szczegóły kierunku na http://publishingschool.pl/wydzialy/3D-animacje
Sprawdź projekty naszych absolwentów http://publishingschool.pl/galerie/projekty-dyplomowe-3d-animacje
Nazwa zdjęcia